Vaše cesta k úspěchu
Semináře a tréninky k rozvoji obchodních a manažerských dovedností

Vyhledávání klientů

Následný servis, péče o zákazníky, 73kB
 

Najděte, oslovte a zaujměte své nové klienty. Naučíme Vás efektivně vyhledávat nové zákazníky ve Vaší cílové skupině, profesionálně je oslovit a navázat s nimi kontakt.

Praktickým způsobem si osvojíte techniky oslovování klientů. Naučíte se naslouchat zákazníkovi, zjišťovat jeho potřeby a získávat v rozhovoru  podstatné informace.

Díky nám si budete umět ověřit, že Vám zákazník rozumí a budete schopni mu předložit profesionální nabídku svých služeb. Naučíme Vás pracovat s hlasem, reagovat na námitky a předkládat vhodné argumenty pro přesvědčování klienta.

MOTTO:

“Klientů je mnoho, stačí se jen rozhlédnout a naučit se je vnímat.”

Témata k dané problematice

  • Kdo je klíčový zákazník a kde ho mám najít
  • Způsoby kontaktování zákazníků (např. telefonické sjednání schůzky)
  • Práce s doporučením, jak ho získat a jak s ním pracovat
  • Time management, řízení času
Training Institute, s. r. o.